tiistai 24. elokuuta 2010

Mitä tähän sanois?

Muuta kun tuhannet kiitokset. Sain Sannalta Toukokalliolta tämän kauniin tunnustuksen :)




Tämä on jo niin monella, mutta haittaako se mitään, jos saa uudestaan?

Taidan nyt ihan ensimmäisenä tän antaa tuonne Hannille, eihän tämä korvaa sitä kytkintä, mutta josko edes vähän lohduttais?

Uudelle tuttavuudelle Anja-Reginalle.

Uusi tuttavuus on myös Eila
Tällä kertaa en tätä enempää jatkakaan, vaikka säännöissä olikin, että seitsemälle.

Nyt sitte pitäis kertoo itsestä seitsemän asiaa. Mitä ihmettä tässä nyt vielä kertois, kun oon jo kaiken kertonut.

Olen tuota pikaa eläkeläinen, no joo vanha juttu jo.
Olen ikuinen laihduttaja. Varmaan 600kg jo laihuttanut ja aina vaan lihava :(
Kaikenlainen käsillä tekeminen on mun intohimo. ei kait se ole ihmoista pahempia?
Tuosta käsitöiden tekemisestä seuraa, että olen laiska tekemään mitään muuta.

Taidan litsata tässäkin kohtaa, kun en kertakaikkiaan keksi mitään uutta mitä en jo olis kertonut.

1 kommentti:

  1. Ihana Amalia, kiitos tunnustuksesta. Ilahduin kovasti kun tulin tänään kotiin ja kurkistamaan blogeja. Täällä myös ikuinen laihduttaja, varmaan sen saman 600 kg olen laihduttanut mutkun ja sitkun ja ainavaan. Ja paino ei hievahda, kun aina vaan on suu auki..... vaan mitäs siitä. Joskus jos ja kun löytyy riittävästi tahdonvoimaa, laihdun varmasti. Mutta siihen voi mennä aikaa....

    VastaaPoista