sunnuntai 18. heinäkuuta 2010

Kaikki valot ei syty

Kyllä mullakaan ei ihan kaikki valot syty, tai niin kun joku sano " Ei oo kaikki muumit laaksossa"
Ystävät tahto lähtee käymään Virossa, no meitä ei tarvii kauheesti houkutella. Sillä aikaa, kun toiset kävi " tärkeimmillä" ostoksilla mä kävin taas siellä Karnalluksissa :] Vai 65 dokkaa ja toi kangas 1,40m. Koko komeus makso vaan noin 36€.


Kaikille näille on mallit valmiina. Milloinkohan muka nämä ehdin tehdä? Ehkä sadan vuoden päästä.

Laivalla oli ihan kauheesti porukkaa ja niin oli Tallinnasakin. Satamassa oli laivoja mihin sai käydä tutustumassa. Me ei käyty. Samanlainen helle siellä oli, kun meilläkin.

9 kommenttia:

  1. Kiva reissu!;) Kyllä ne muumit täälläkin on aina välillä hukassa.
    Karnaluks on kyllä mahti paikka, oon käyny kerran.

    VastaaPoista
  2. Minunkin pitäisi käydä Tallinnassa tuhlaamassa viimeiset kroonit ennenkuin Viro siirtyy euroon.

    VastaaPoista
  3. Noiden lankavyyhtien kanssa menis ihan sekasi ;)

    VastaaPoista
  4. Katos vaan, sä oot vähän trokannu lankoja. Täti jää odottelemaan, mitä hienoa sä duunaat niistä.
    Me ei tädin kanssa oikein virkata eikä nyplätä. Tosin mä oon kyllä ajatellut, että vois sitä tehdä pari pipoa ja jotakin, mutta täti sanoi, että ei oikeat hevoset tee sellaista.

    Terveisin

    Upi
    ratsuhevonen

    VastaaPoista
  5. Irma: Se on kyll selai paika, et siel menee sekasin.

    Unelma: Joo varmaan sielläkin hinnat nousee, kun tulee eurot.

    Zilga: Meinaa mennä;)

    Upi: Tätä taitaa olla jotenkin kaavoihin kangistunut. Tee vaan pipo, jos sille tuntuu.

    VastaaPoista
  6. Jassoo, että muutama tokka tuli hamstrattua :)

    VastaaPoista
  7. Mä kävin Karnaluksissa perjantaina. Mutta olin lauantainakin vielä Tallinnassa, että ollaan oltu yhtäaikaa!

    VastaaPoista
  8. Ainiin, siellä Karnaluksissa oli myös edullisia tilkkuleikkurin teriä. Oletko ostanut sieltä niitä vai vieläkö teet tilkkutöitä? Mä ostin nyt 10 kpl pakkauksen...:). Tää oli mun eka kerta, kun kävin siellä ja kyllä oli valtava myymälä!

    VastaaPoista
  9. Aina tulee olla jemma -nimisessä paikassa tekemättömiä asioita!!!! Aina.

    VastaaPoista