maanantai 30. heinäkuuta 2012

Unikot

Kyllä kukkapenkkien syynääminen aina kannatta. En taas muistanut mitä siellä on, ennen kun tulivat näytille :)

 Nopeaa on näiden kukinta. Parissa päivässä se on jo melkein ohi.

Kyllä mä taas aamulla ja eilen illalla myöhää, kun kävin uimassa, aattelin kuin onnekas mä olenkaan. On koti melkein keskellä kaupunkia järven rannalla.  Aamut on niin ihania, kun voi kaikessa rauhassa uitaa varpaitaan vedessä ja katsella uskaltaako ahven tulla nappaamaan varpaasta? Illalla, kun pimeessä kävin uimassa. Järvi oli aivan peilityyni, eikä mistää kuulunut ääniä. Ulko-ovi oli auki ja entinen poikaystävä muka vartio mua, että ei möröt tuu mun kans uimaan. Keittiön valot näky ja tietysti entinen poikaystävä. Ei kyllä elämältä voi enempää vaatia.

10 kommenttia:

  1. Ei tosiaan voi enempää pyytää, tuohan kuulostaa aivan täydelliseltä! Ihania unikoita sinulta löytyikin!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa kun sen oikein oivaltaa! osaa antaa arvon elämälle, se on jo jotain!

    VastaaPoista
  3. Kauniita kukkasia, mutta mä en olis osannu tunnistaa ellei SAILA olis kertonu, mitä ne on. Sulla on ihanat olosuhteet ja puitteet elää. Kyllä tommonen koti järven rannalla on aarre.

    VastaaPoista
  4. Vastaukset
    1. Joo yritän. Mulla on kyllä näkösuoja. Joku jos pimeessä vie, niin valosassa varmaan tuo takasin :)

      Poista
  5. Et uskokaan, miten monasti olen miettinytkin sitä, että miten ihanasti saat asustella! Kertakaikkiaan. Sulla sitten kukkii noi...ruiskaunokin näköinen...mulla on 1,5 kukkaa, siis avonaisena, ja nekin on kehäkukkia, 3 lyhyttä auringonkukkaa teettelee kukintaa. Mulla on kukkapenkki, se 1 ja ainoa, kyllä tosi huonossa paikassa. Ruskaunokit, hitsiläinen, ne mitään ruiskaunokkeja mulla ole, ne on niitä...ikikukkia, taitavat päästä pituuteensa joskus marraskuun lopulla. Eli pipariksi meni koko vapaussota.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinhän se välillä meinaa mennä, vallankin jos viheltää, mut menee se kuitenkin. Ei noi munkaan kylvöset lähestulkookaan aina onnistu. Tässäkin voi sanoa, että on kaukaa kaunis ;)

      Poista