torstai 7. maaliskuuta 2013

"¤%#"%¤¤"!!!!!

Kuka tietää tohtori Ben Caseyn numeron?? Mä tarviin sen nyt heti!! Se varmaan ymmärtäis mun hädän ja ongelman. Se tietäis, että musta on vuoltava pois 30 kiloo ja heti!! Tosta mahan kohdalta.
Taas meni rahat kun kankkulan kaivoon, kun yritin ommella ittelleni housut. Susi niistä tuli, eikä housut. Saakos tähän kohtaa sanoa kaikki kirosanat, mitä osaa. VOIHAN HITTO!!!  Tiedetään, että syy on vissii mun, vai oisko ketään joka haluis olla syntipukki?  Voi miks sitä soputeltan kaavaa ei oo missään myytävänä???? Voi miks on niin heikko luonteen laadultaan. Joskus mä toivon, että muhun iskis anoreksia. &¤%#/¤&%#2#/& !!!!!

10 kommenttia:

  1. Calling Dr Casey...

    Älä anoreksiaa toivo! Huh.

    Täälläkin olisi viime yönä tarvittu tohtoria, migreeni iski ja lujaa, nyt onneksi jo paranemaan päin.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ainakin laihtuis ja mahtuis vaatteet päälle. No ehkä en tosissaa, nyt kun oon rauhottunut ;)

      Poista
  2. Sama tauti liikkeellä täällä, jostain kummasta on kerääntynyt ylipainoa niin maan #%¤$**&sti! Eilen napsahti ulkoiluhousuista nappi ja kaikki housut kiristää, argh. Pitäis varmaan tehä jottain, joskus..

    VastaaPoista
  3. Samat sanat. Aika laakarille taa iltana enka halua menna kun saan taas kuulla etta kiloja on tullut lisaa. (Vaikken edes siita syysta mene, vaan ihan vaan saadakseni lisaa pillereitani.)

    VastaaPoista
  4. Mä en tunne tohtori Caseytä mutta jos tulisi vastaan voisi kertoa mulle miten päästä näistä 22 kilosta jotka tulivat tässä parin viimeisen vuoden aikana kuin itestään...

    VastaaPoista
  5. Hei kuule, minulla olisi ihan hyvää aikaa olla vaikka syntipukkina jos se riittää ettet niitä ylimääräisiä kiloja mulle antaisi, on niitä ihan omastakin takaa.

    VastaaPoista
  6. Mä en tiiä, mikä mulla sitten on, koska mun kaappini kuitenkin meillä pienentää kaikki vaatteet jostain syystä, hi!

    VastaaPoista
  7. Tässä pitää sitten ruveta harrastamaan mustaa magiaa, että saadaan sen Ben kiinni sieltä rajan takaa... mahtaisko yhteismanaus auttaa, meitä olis jo monta ringissä.
    Minullakin on puolivalmiita housuja jostain syystä kaapissa.. olisi kai pitänyt mennä kaavoittajakurssille.

    VastaaPoista
  8. Sama vika "rahikaisen". Jos jostakin saat sen numeron, täällä olis yhtä paljon höylättävää. Yritin ahtautua entisiin mustiin pitkiksiini, mutta tavaraa oli sekä etu- että takapuolella niin, että taskunsuut jäi auki! Hitto tätä elämää. Mutta oma vika, kun aukoo suutaan. Tarttis ensiavuksi ohutta rautalankaa, millä sais hampaat yhteen nidottua. ja rautalangan päät sitten tinataan, hih.
    Naistenpäivän iltaterkut sinulle. Ei masennuta kuitenkaan. Kun oma vika. Hih.

    VastaaPoista