torstai 9. tammikuuta 2014

Aika menee...

Tosiasia se on, että aika menee aatellessa, päivät päätä käännellessä.
Nyt oon kyllä ollut niin saamaton, kun vaan olla voi. Nämä yhdet sukat oon saanut aikaseksi, tosi on mulla toiset tulossa, mutta hitaasti.
Lukuhalut on kyllä löytynyt ja siihenhän se aika tuppaa menemää. Onneks on tätä luojan luomaa, eikä nuo työtkään haittaa harrastustoimitaa, että antaa vaan ajan kulua.
En tiedä onko tää oikein normaalia, kun mikään ei tällä hetkellä edes ärsytä ;)

10 kommenttia:

  1. No, ei se kyllä ole normaalia, ettei mikään ärsytä :D

    Mutta ihan hyvä juttu se on...

    VastaaPoista
  2. Olet sentään saanut hienot sukat neulottua. Tuo ensimmäinen lauseesi koskee minua. Tänä aamuna juuri tuskailin, että mihin ne päivät oikein häviävät.

    VastaaPoista
  3. Kuulostaa niin tutulta, täällä vaan aikaa kulutetaan. Joskus tuntuu, että voisi jotain kehittävääkin tehdä kun nyt on aikaa. Opiskella, maalata jne...vaan jotenkin sitä vaan katselee telkkaria, istuu netissä, lukee kirjoja jne...

    VastaaPoista
  4. No hyvä ettei mikään ärsytä tai onko se sitten niin hyvä... Mutta tosi ihanan kirjavat sukat olet tehnyt:)

    VastaaPoista
  5. Olotilasi on meidän nisäkäslajin talviunta! Luovuus tarvitsee outoa ja saamatonta olotilaa!

    VastaaPoista
  6. Peikostakin on mukavinta vaan tuumailla :)

    VastaaPoista
  7. Joskus on hyvä vain olla möllöttää. Hyvä kuitenkin, ettei mikään erityisesti ärsytä. Se helpottaa oloa.

    VastaaPoista
  8. Aika on hyvä kulumaan, olen myös huomannut. Toisaaltaan, minhinkäs meillä on kiire? Nyt on aika nauttia olostaan, niin minä ajattelen. Neuleet, lukeminen ja valokuvien napsiminen vievät suurimman osan minun ajastani, mutta tilanteet muuttuu talven kiepsahtaessa keväämmäälle.

    VastaaPoista
  9. Oi kun on nätit sukat. Minulla on mennyt koko talvi päätä käännellessä.

    VastaaPoista