No Saunalahdelle niitä tulee siitä, kun pakolla lähettävät mummoille sim kortteja. Voihan hitto, mitä tekeevät ja ilkeneevätkin vielä vanhoille ihmisille. Vaikka äitini on vanha, niin ei kuitenkaan onneksi, niin vanha että olis mennyt tohon lankaan.
Kävin eilen Äidin luona ja hän oli tulta ja tulikiveä koko mummo. Saunalahdelta oli tullut hänelle kirje, joka piti vielä hakea postista. Siellä oli se simkortti. Pitkä kirje, että kiitos kun valitsit Saunalahden jne. Vannotin äitiä, että ei varmasi ole sanonut vaihtavansa liittymää, ei ole. Yritin soittaa sinne Saunalahdella asiakaspalveluun. Arvaa vaan pääsikö sinne? Jonotin vartin verran, sitte annoin periksi, eihän sinne millään pääse. On varmaan niin paljon kiukkusia asiakkaita, tai sitten niitä senttejä tulee siitä, kun ihmiset jonottaa heidän palvelunumeroon.
Äiti postitti simkortin kirjatussa kirjeessä takasin sinne ja vastaanottaja maksaa postikulut. Kiusaa se on pienikin kiusa. Arvaas mitä? Tänään tuli uusi kirje :O Se lähetettiin avaamattomana takasin. En tiedä mitä se sisälsi. Niin olisihan siinä ollut mahdollisuus perua liittymä 14vuorokauden aikana, jos ei oo tyytyväinen. Kuinka moni vanha ihminen rupee perumaan jos on käyttöön erehdyksessä sen simkoritin käyttöön ottanut?
Että siitä niitä senttejä tulee.
Kyllä onkin vähän röyhkeetä. Hyvä että lähetit takaisin sen sim kortin.
VastaaPoistaKyllä ne vanhoja ihmisiä joskus taitaa koittaa vetää nenästä.
Mutta ei niitä senttejä kyllä ihmisille oikeesti tuu, millä maksais liittymän, mitä ei ole tilannutkaan!
Mun äidille kävi samoin muutama vuosi sitten. En muista oliko sama operaattori. Saimme peruutettua kaiken, kun aikamme soiteltiin ja läheteltiin postia. Eihän vanhemmat ihmiset aina tiedä, mitä heille kaupitellaan ja termitkin on vieraita. Harmia ja vaivaa aiheuttavat, niin ja niitä senttejä kuluu...
VastaaPoista