maanantai 29. kesäkuuta 2009

Turhake



Nyt kun haasteet ovat kesälomalla, meidän on kuitenkin mukava piipahtaa aina katsomassa kavereidemme postauksia.

Jokaisella on kaapeissaan ostoksia, joita on tullut hankittua "ehkä"- tarpeeseen.

Zilga haastoi minut tähän ja toki täälläkin turhakkeita on vaikka kuin, keräilijäluonne kun olen :) Kuten Zilga en minäkään ole tätä koskaan käyttänyt. Mikä lei joku rasvan imupipetti.
Lisäsin käyttöohjeen tuohon turhakkeeseen. Tämä tuli nyt hulluun paikkaan , kun kuva on pelkkää tekstiä, enkä tiedä mistä alkaa toinen kuva. Kyllä mä oon tumpelo, mut ei kerrota sitä muille :(


Ota mukaan haaste, jos jätät kommentiin viestin, niin tulen kyllä nauramaan sinun turhakkeen

15 kommenttia:

  1. Hah,haa, rasvaimua minä tarvitsisin.

    VastaaPoista
  2. Tuo on varmaan hurjan kätevä laite. Millaisia ajatuksia se sinussa herättää? :)

    VastaaPoista
  3. Unelma: Laita osoite, niin täältähän sen saat :)

    Peikko: pitäiskö tosta vielä irrota ajatuksiakin?

    VastaaPoista
  4. Minäkin heti ajattelin, että aika kauan kestää ennen kuin tuolla saa kaikki rasvasolut reisistäni nypittyä, pyllystä puhumattakaan :-)
    Minäkin sain Zilgalta haasteen, perässä tullaan...

    VastaaPoista
  5. Jaahas, pitääkin alkaa katsella ympärilleen sillä silmällä. Vaikka tuota imuketta on kyllä vaikea lyödä :>

    VastaaPoista
  6. Heh heh. Tämä onkin hauska meemi, täältä löytyy tavaroita joiden olemassaoloa en ole osannut kuvitellakaan.

    VastaaPoista
  7. Turhakkeesi on täysin vieras minulle.
    En usko, että olisi itsellänikään sille käyttöä.
    Pistän joku kerta oman juttuni, kunhan aika antaa myöden.

    VastaaPoista
  8. HPY: No kun en ole sitä koskaan käyttänyt, mutta luulisin, että vaan tosta pallosta lutkutetaan :)

    VastaaPoista
  9. Mitä sillä imetään?! Hunajaa kukista? ;) Tosi erikonen vempain!

    VastaaPoista
  10. Elegia: No rasvaa :) tosin jostain ruuasta. Olen sen saanut, enkä kehdannut sanoa -Pidä vempaimes.

    VastaaPoista
  11. Mä kanssa tulen heti rasvaimuun, onko huomena aikoja????
    Paitsi se taitaa aikkkas kauan kestää, kun mun rasvat on noin piennellä imulla pois vedetyt, että mitä tehdään, annantko ajan, vai perunko!?

    VastaaPoista
  12. Harakka: Tule vaan, tuu vaikka heti aamusta. Meillä onkin koko loppuviikko aikaa nyppiä sua Voidaan uida välillä ja jatketaan sitten :)

    VastaaPoista
  13. Pitäs kirjoittaaa kommenttia, mutta on vettä silmät niin täynnä, ettei tahdo nähdä. (naurunhörötystä)
    Vempaimeen olet sinäkin erehtynyt.
    Olen joskus ajatellut näitä erikoisuuksia ihmetellessäni, että minkähän koulun nämä suunnitteluinsinöörit ovat oikein käyneet.
    Ihana turhake sinullakin.

    VastaaPoista
  14. Ho ho hooo.. Rasvaimu. =D
    En voi ottaa osaa tähän hauskaan meemiin, koska olen vienyt kaikki turhakkeeni kirpparille. Aion kuitenkin lueskella muiden vastauksia.

    VastaaPoista