keskiviikko 25. tammikuuta 2017

Ärsyttävä vika

Mikäköhän ihme nyt vaivaa mun koneessa, kun mulle tulee pötköön esim. Vilukissin, Rantakasvin ja Susun vanhatkin päivitykset? Ärsyttävää! 
Ensin tuohon lukuluetteloon tuli, joku ihme blogi, joka kirjoitti tuosta Trumpista, vaikka kuin monta päivitystä. En kyllä avannut ensimäistäkään ja nyt tulee näitä, joita luen. Ärsyttää, kun oon niin tumpelokin, että en osaa tehdä asialle mitään :€

Onneks tänään Paavalina paukkuu, niin sadaa kunnon kesä :)
Onnelliist voimiist

8 kommenttia:

  1. Bloggerissa on jotain vikaa, minullekin tuli niitä vanhoja päivityksiä muutamalta blogilta. Argh!!

    VastaaPoista
  2. Kyllä tuo bloggeri joskus oikuttelee, minulla oli eilen ongelmia saada postausta tehdyksi. - Pakkasta oli tänään meilläkin, yli 20 astetta, huomenna pitäisi olla plussan puolella.

    VastaaPoista
  3. Mulle tuli eilen listaan 3 ihan outoa blogia,jotka eivät ole edes listassa niin että ne voi poistaa,arghh!!!!

    VastaaPoista
  4. Just, bloggerin oikkuja. Minullekin tuli aamulla ihan vieraita blogeja lukulistalleni, ja nyt sinne näyttää tulevan kaikki entisen blogini vanhat postaukset, argh!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi ärsyttävää. Toivottavasti pian korjaantuu

      Poista